maandag 29 augustus 2016

Hoii,

Wat is het weer lang geleden dat ik iets heb geplaats, maar daar heb ik genoeg redenen voor! (gelukkig maar) Ik heb ondertussen weer lekker veel gewerkt, ik heb afgesproken met vrienden die ik lang niet meer heb laten zien en mijn kamer is zo goed als af!

Ik ben ondertussen ook weer naar school gegaan. Het gaat tot nu toe wel goed. Ik heb ook pas 1 lesdag gehad... Vorige week had ik namelijk introductie week.

Ik zou jullie mijn project laten zien als het af is... maar het was iets te hoog gegrepen dus het is nog niet af. Maar ik wil al wel vertellen wat het is.... Tromgeroffelgraag!!

Ik ben alle poppen van de serie Lalylala aan het haken, ik heb er bijna 10 af... Dus ik ben er bijna. De seasons haak ik nog niet.

Wie gaat er naar de amigurumidag??? Ik ben wel van plan om dit jaar te gaan maar moet even kijken hoe want het is ongeveer 4 uur reizen... Maar dat komt wel goed!

Ik wil nog geen foto`s laten zien maar die komen wel als het af is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten