maandag 10 oktober 2016

Amigurumidag 2016!!!

Zaterdag ben ik weer gezellig naar de amigurumidag geweest bij echtstudio! Dit jaar hadden echtstudio en 8 ontwerpers een amigurumi-call georganiseerd. Elke 2 weken kwam er op woensdag een patroon uit, je wist van de te voren niet wat het ging worden. Op het einde kon je meedoen met een wedstrijd, als je raadde welke ontwerper wel ontwerp had gemaakt en ze allemaal goed had dan maakte je kans op een prijs. Ik heb de eerste gehaakt en daarna niks meer gehaakt, ik denk wel dat ik binnenkort er wel een paar nog gaan haken.

Ik ben `s ochtends om kwart over 8 op de bus gestapt en was 12 uur bij echtstudio. Toen ik binnenkwam was het la een beetje druk. Ik heb snel alles gepakt wat ik nodig had en heb afgerekend, daarna heb ik mijn boekjes laten signeren! Ik heb de boekjes pluis en haar vriendjes haken en mijn knuffels van sokkenwol gekocht. Ik vind het leuke boekjes en zijn ook zeker aan te raden. Natuurlijk heb ik ook garen gekocht. Ik heb in plaats van sokkenwol stylecraft gekocht omdat ze dan bij mij lekker zacht en knuffelig worden.(Ook is het handig om niet te veel verschillende garen in huis te hebben) Ik heb dus garen gekocht voor het konijn, de kangeroe, de wasbeer en de aap uit mijn knuffels van sokkenwol. Uit het boekje pluis en haar vriendjes haken heb ik het originele garen gekocht voor Michelle muis (jaja echt naar mij vernoemt), en stylecraft voor koos de kat en pluis.



Dus het was echt een geslaagd dagje. Ik heb daar de rest van de middag nog zitten haken en ben daarna weer op weg naar huis gegaan, de trein had vertraging waardoor ik de andere trein weer miste dus voor ik thuis was, was het al 9 uur en mijn vader moest met opkomen halen in Ruurlo omdat de buurtbus niet goed aansloot. (Als ik de trein had gehaalt dan was ik ook pas half 9 thuis)

Ik ben nog niet klaar met mijn grote project, maar het schiet al wel op. Nu maakte Lydia van lalylala bekent op facebook dat er een nieuw patroon aan komt.... Dus om het af te maken moet ik die ook haken :) . Jullie zien snel foto`s verschijnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten