zondag 19 juni 2016

Hoi hoi,

Het is bijna een maand geleden dat ik een bericht heb geplaatst. In het vorige bericht had ik jullie belooft om te vertellen hoe het bij wolplein was geweest.

30 april ging ik met de bus en de trein naar wolplein. Vanaf het station was het een stukje lopen, maar dat was geen probleem omdat ik toevallig 3 mensen tegenkwam die er ook naartoe gingen. Als je bij wolplein binnenkomt moet je eerst een trap op en dan ben je er, er was ook een soort badkamer verkoop verstopt. In het inspiratiecentrum werkt het zo dat je de bolletjes die je wilt in een bak doet, dan ga je met die bak naar een soort computer voor iemand van wolplein achter staat en die besteld heet aantal van wat je wilt. Als je iets wilde wat niet in het inspiratiecentrum lag dan kon je dat ook bestellen. Als hun het besteld hadden kreeg je een nummertje en dan kon je op een scherm zien of je bestelling al gepakt is. Als je bestelling gepakt was dan ging je die ophalen en afrekenen. Verder heb ik daar nog de hele middag gehaakt en toen ging ik weer naar huis met de trein en de bus.

We zijn nu 3 weken geleden verhuist, maar het is nog steeds erg wennen. Ondertussen ben ik met een leuk project bezig, maar dat krijgen jullie pas te zien als het af is.

Groetjes Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten