vrijdag 29 april 2016

Hoi hoi,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geblogd heb, dat komt omdat het de laatste tijd erg druk is. Ik ben voornamelijk druk met leren en inpakken. Ik heb zelfs al een deel van mijn gehaakte poppetjes ingepakt. Ook ben ik 17 april 16 geworden en ik ben weer lekker verwend!

Dit heb ik gekregen van mijn familie, het boekje vreemde vogels en het boekje zoomigurumi 5. Zoals je kan zien staan er ook een schildpad en koe bij die ik heb gehaakt. Mijn moeder had voor mij een taart laten maken in het thema haken! Dus een echte haaktaart.

Ik heb hier nog een paar foto`s wat ik de laatste tijd heb gehaakt.
Deze drie komen elk uit een ander boekje van zoomigurumi, ze zijn ook los te verkrijgen op www.amigurumipatterns.net 

Dit is uiteindelijk mijn complete hazen verzameling geworden. Alle patronen zijn van dendennis, ze staan of in zijn boekjes of ze zijn los te verkrijgen.

Ik had al verteld dat ik iets leuks voor mijn gala in de planning had. Nou dat is zeker gelukt! Ik heb bij echtstudio een color twist van 300 meter laten draaien, de bol liep over van donker blauw naar zilver met een glittertje. Maar ik heb niet alles gebruikt dus hij is niet helemaal overgelopen naar zilver. Het is veel uithaalwerk geweest maar ben er toch trots op! De voering is ook gehaakt, maar die is gehaakt met catania. Helaas heb ik hier geen patroon van, doordat het veel proberen en doen was. 


Morgen ga ik gezellig naar de heropening van wolplein. Ik zou laten weten hoe het was!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten