dinsdag 15 november 2016

Kreadoe 2016

Afgelopen herfstvakantie heb ik een goede vriendin van school haken geleerd. Daarom zijn we samen naar de kreadoe geweest. We zijn op zondag geweest. Ik vond het erg rustig, voor een zondag. We waren er rond half 11 en rond half 5 kwamen we pas naar buiten lopen. Omdat Demy nog niet heel veel van haken had gezien, zijn we echt de hele beurs rondgelopen.
We hebben allebei zoveel bolletjes, stofjes en lintjes gekocht. Omdat Demy en ik van plan zijn om de pop van het boekje mijn gehaakte pop te haken hebben we daar ook al inkopen voor gedaan. Voor het koffertje hebben we de stof gekocht en de lintjes om de jurkjes op te vrolijken. Ook heb ik pluizig garen gekocht voor de ontwerp wedstrijd van amigurumipatterns.net en stylecraft om de rest van het idee mee te haken. (jullie zien binnenkort meer). We hebben ook allebei zo`n mooie roze trui gekocht! Na beide hallen doorgelopen te hebben, zijn we daarna gewoon zitten haken op het haakplein. Ook hebben we nog gegrepen uit de grijpmachine en allebei een bolletje byclaire gewonnen.

Ontertussen heb ik ook alle lalylala`s af!!! Het was een langdurig project. Ik wil er ongeveer nog 4 haken, maar die komen later wel. Hieronder een paar foto`s. (Ik heb gewoon mijn kast omgebouwd tot foto studio)



Ik ben er erg trots op, maar na zo`n lange tijd mag dat wel. Jullie zien binnenkort mijn monster verschijnen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten