donderdag 15 oktober 2015

Hoi hoi,

De scholen zijn begonnen en ik ben begonnen aan leerjaar 4 van het Wellant College. Dit jaar doe ik examen dus het is een spannend jaar. Dit schooljaar ben ik begonnen met iets te ontwerpen, binnenkort laat ik je zien wat het was. Intussen heb ik de deken al afgehaakt maar ik heb nog geen mooie foto`s ervan kunnen maken dus die komen ook later. Ik heb van de restjes van de deken een snuf konijn gehaakt. Het patroon kan je kopen bij stip en haak.

Daarna ben ik begonnen aan Miss Wooly. Het lijf is gehaakt van african flowers. Ik haak van mezelf heel strak dus eerst had ik het met 2,5 gehaakt maar toen kreeg ik bubbels. Toen heb ik hem uit elkaar gehaald en opnieuw gehaakt met 3. Bij de pentagons heb ik het randje vasten met haaknaald 3,5 gedaan zodat hij niet bol ging staan. Uiteindelijk in elkaar gezet en de bal was veel groter. Daardoor moest ik ook testen met wat ik het hoofd en poten ging haken omdat anders de verhouding niet klopte. Uiteindelijk heb ik met dubbeldraad strak gehaakt en toen ging het goed.

Nu ben ik bezig met een nijlpaard van african flowers. Binnenkort zie je meer....

Groetjes Micheel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten