donderdag 6 augustus 2015

Vakantie!!

Hoi hoi,

Had al lang geen bericht meer geplaatst dus hier weer een bericht.

Een tijdje geleden heb ik een leuk hertje gehaakt van scheepjes stone washed, op haaknaald 3mm. Ik kwam op het idee door een foto van instagram, waar ik trouwens ook veel mijn ideeën vandaan haal. Het patroon komt uit amigurumi and forest friends.


Ook heb ik Lowie de Leeuw van stip en haak gemaakt. Ik vind hem zelf super goed gelukt, omdat ik bang was dat het met de strepen niet mooi zou worden.

Omdat ik veel reisjes heb gepland vond ik het wel leuk om een reisjournaal te gaan schrijven, om het boekje een beetje eigen te maken wilde ik hem omhaken. dus dat heb ik gedaan. Eerst heb ik met grijs een grote lap gehaakt en daarna 6 sterretjes. Daarna heb ik 3 losse kettingen gehaakt, daar kraaltjes aan gedaan en die om het boekje heen gewonde.

Met school ging ik 30 juni-3juli naar Berlijn, en aangezien dat 9 uur rijden was dacht ik lekker te gaan haken. Ik had bedacht om een makkelijk project waarvoor ik niet veel voor mee moet nemen te gaan haken. Dus heb ik gekozen voor de babydeken die in de simply haken van juni stond. Een leuke regenboog deken van 100 grannysquars. De deken is nog niet af, maar ben er nog druk mee bezig.

Omdat het schooljaar was afgelopen en de leraren vakantie wilde kregen wij ook vakantie (haha). Met mijn ouders ben ik op vakantie gegaan, eerst een week naar een camping bij Grenoble en daarna een week in Crecy la Chapelle (dat ligt in de buurt van Parijs). We zijn 1 dagje naar Parijs geweest, naar disneyland Parijs en naar een winkelcentrum. Voor de rest lekker op de camping gehaakt. Toen we naar Parijs gingen wilde ik ook graag naar een haakwinkel, ik heb gekozen voor de winkel van phildar. Het was een normale winkel, alleen ze verkochten er ook kleren. Ik heb daar van elke kleur 3 bollen gekocht, wat het word zie je nog wel verschijnen.


We zijn ook in disney land geweest, ook daar wilde ik haken. (Als je daar ook wilt haken moet je oppassen met schaartjes enzo omdat je ook door een tassencontrole moet)

Voor de vakantie had ik 2 projecten gekozen, Kira kangeroe en Fibi vos van lalylala. Ik moest wat anders kiezen omdat mijn ouders niet wilde dat ik al die lapjes voor de deken zou meenemen. Ik begon met Fibi en had die binnen een week al af, hihi. Kira had ik als reserve project mee maar die heb ik ook al gehaakt. ben nu bezig met de sjaaltjes. Als de sjaaltjes af zijn laat ik nog een foto van het totaal plaatjes zien. Ook moeten er nog oogjes op de baby van Kira maar ik wil eerst opzoeken hoe ik dat het mooist kan borduren.


Groetjes Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten