vrijdag 24 april 2015

Hoi hoi,

11 april ben ik naar de stip en haaklounge van briljant crochet geweest. Het was zoals altijd super gezellig. Ik ben toen begonnen met beer bram, hij is nog niet af maar ik laat zo snel mogelijk een foto zien als hij af is. Ook heb ik naast beer bram nog 2 anderen projecten maar die zijn nog even geheim.

Ik had een leuke win actie op mijn facebook pagina en daar is gister een winnaar uitgekomen. De winnaar is.... Marianne Boer!! Ik heb haar al een privé berichtje gestuurd maar die kwam bij overige, dus als je haar kent zeg het dan even want dan kan ik hem zo snel mogelijk opsturen.

Ook heb ik super leuk nieuws...

Je hebt het online programma van wolplein dat koffie en wol heet. Nu had ik een vraag gesteld en mijn blog erbij gezet. Nu hebben ze mij gevraagd voor een interview bij mij thuis!!! Dus als je binnenkort een keer naar koffie en wol kijkt dan zie je misschien mij! (dat duurt nog wel even omdat het pas in mei word opgenomen.

groetjes Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten