dinsdag 24 maart 2015

Pasen!!!!

Hoi hoi,
In mijn vorige blogbericht vertelde ik dat ik Miss Violet aan het haken was, nu is ze af!! Ook heb ik mijn Dendennis een clowns pakje gegeven. Hier een paar foto`s

Ook heb ik besloten om wat te gaan verloten op mijn facebook pagina, dus als je facebook hebt typ dan bovenin Haakster in. Dan krijg je als het goed is een bericht te zien. Like de pagina, like en deel het bericht en maak kans op angsthaas!! bij de 550 likes op mijn pagina verloot ik hem/haar.
 
Ook heb ik nog iets te vertellen wat totaal niks met haken te maken heeft, ik ben bijna jarig (17 april)en wilde graag een nieuw bed. Ik heb zelf een bed ontworpen van steigerhout, toen heeft mijn vader hem gemaakt (jaja, handige vader) en toen heb ik zelf de kleur uitgekozen. Nu is hij af en mocht ik er al in slapen!! Hij slaapt heerlijk
 
groetjes Michelle



1 opmerking: