maandag 20 februari 2017

Ondertussen hier ver ver vandaan

Hoi hoi,

Hier even een kleine update;
Alles voor Finland is geregeld!!! (blij blij blij)
Ik heb helaas niet het Danish Mermaid pakket gewonnen, maaaar ik ga hem toch haken!!! Doordat mijn moeder in januari is begonnen met een opleiding en ik thuis heel (maar dan ook heul) goed heb geholpen thuis met het huishouden. Mocht ik hem kopen van mama!! Jippie!

Ik heb het Danish mermaid pakket gekocht bij YLA Lifstyle en wol. YLA verkoopt stylecraft, scheepjes, phildar en nog veel meer. 1 keer in de 2 weken organiseren ze een haakin. Ik ben daar samen met Demy nu ongeveer 4 keer geweest en het is echt daar echt super gezellig. Afgelopen donderdag heb ik dus mijn pakket opgehaald! Maarja nu mag ik nog niet beginnen... Ik denk niet dat het gaat lukken.

Het rainbow pakket ga ik volgende week ophalen bij Lolox!! Daarna zou ik een paar foto`s op mijn blog zetten.

Groetjes,
Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten