dinsdag 12 januari 2016

druk druk druk!

Het is weer kerst geweest, met kerst ben ik in Disneyland Parijs geweest. Toen we daar waren hebben we natuurlijk de door mij gehaakte mutsen gedragen. Dit is een foto van mij, mijn zusje en mijn vader met zijn BLR- Bimon muts op. Hij wilde geen gehaakte muts...
Toen we tweede kerstdag thuiskwamen heb ik al mijn spullen weer uitgepakt. Met mijn midweekje weg was ik begonnen met Bina Beer van Lalylala. Ik heb haar gehaakt met het garen wat ik had gekocht in Parijs. Het is een leuke spekjesbeer geworden.
 
 
Omdat mijn lievelings winkel in oktober is gesloten had ik daar een tafeltje en twee stoeltjes gekocht. Vorige week zondag kwam Patricia van Tries Haakt gezellig de tafel en de stoelen brengen. Nu staan ze gezellig op mijn kamer. Maar ze komen in mijn nieuwe haakhuisje. Vandaag heb ik mijn mandala deken afgehaakt uit de simply haken nummer 5. Omdat ik de eerste 3 kleuren niet mooi vond heb ik ze vervangen voor de kleuren die eigenlijk later zouden komen. Ik gebruik hem nu tijdelijk als tafelkleed maar hij kan ook gewoon op mijn stoel. Hij is ongeveer 190cm doorsnede en ik heb hem gehaakt met haaknaald 6. Ik heb tot toer 75 gehaakt.


 
Ik had het misschien nog niet verteld, maar in mei gaan wij verhuizen!! Nu woon ik Montfoort maar ik ga verhuizen naar Zieuwent. Daar krijg ik mijn haakhuisje!! En ik had nog beloofd een foto van mijn regenboog deken te laten zien.
 
Groetjes Michelle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten