donderdag 8 januari 2015

super leuk haakevement!!

Hoi,
ik ga wel eens naar haakevenementen met de bus en de trein omdat ik het gewoon gezellig vind en omdat ik hou van reizen met de bus en trein.
Ik ga weleens naar echtstudio naar een haakevement (als het op zaterdag is).
Maar de leukste/origineelste haakevenementen worden toch wel georganiseerd door Briljant Crochet.
Briljant crochet haaklounges worden georganiseerd door 2 te gekke meiden (Debby en Evelien).
In 2014 hebben ze al een webshop gekregen met allemaal must haves  www.briljantcrochet.nl
Maar nu....
Openen ze hun eigen winkel in Rhoon dat is een plaatsje onder Rotterdam.
24 januari is de grote opening (voor meer info hun webshop)

Nu wil ik natuurlijk tot ziezo 21:00 blijven, maar ik woon in Montfoort (een plaatsje bij Utrecht)
en ik ben 14 (bijna 15). En mijn ouders vonden het geen goed idee om zo laat nog de metro te pakken naar Rotterdam.... Nu heb ik aan mijn vader gevraagd of hij me wilde komen ophalen, met redenen zoals van je hoeft me nooit op te halen bij broders (zo`n disco waar ik nooit naartoe ga omdat ik liever haak)  :) Dus nu haalt hij mij op als ik een 1 of ander autootje koop. Dat regel je dan ff goed als puber!!

Groetjes Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten