maandag 17 november 2014

Hoi hoi

het is al weer een tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb. Er is best veel gebeurd in mijn kleine haakwereldje. Er was een amigurumidag bij echtstudio, daar heb ik de boekjes amigurumi winterwonderland en amigurumi in love gekocht en laten signeren. Ik vind het beide echt super leuke boekjes. Ik heb uit beide ook al wat dingetjes gehaakt. Helaas kan ik de foto`s niet vinden en hier plaatsen (de foto`s komen later bij mijn creaties te staan). Daarna had ik de zoomigurumidag van briljant crochet (die trouwens nu echt een leuke web shop hebben). Daar heb ik het boekje zoomigurumi 3 gekocht die ook echt super is. De zoomigurumi, amigurumi winterwonderland en amigurumi aan het werk serie kan je vinden via amigurumipatterns.net . Daarna had ik de combigurumi dag waarop ik het nieuwe boekje van Dendennis en a la Sascha kocht en gesigneerd. daaruit heb ik de lama gehaakt. Weer een super leuk boekje!!
 
Daarna ben ik naar de Kreadoe geweest en ik vond het erg gezellig. Daar heb ik weinig bijzonders gekocht. NU de kerst er bijna aan komt zet ik de vertalingen van de Engels patronen van Dendennis weer op mijn blog. Het nieuwe patroon zou ik er zo snel mogelijk op zetten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten