zaterdag 16 augustus 2014

terug van Vakantie

Hoi,
ik ben afgelopen woensdag terug gekomen van vakantie. Ik had als vakantie project de 'my krissie dol schildpad' die is helaas nog niet af maar ik heb wel net voordat we op vakantie gingen happy de clown uit amigurumi aan het werk afgehaakt. Amigurumi aan het werk is een super leuk boekje met vele schattige patronen van verschillende dieren. Voor meer informatie over het boekje en de zoomigurumi boekjes; www.amigurumipatterns.net .
 
 
Ook heb ik meegedaan met de wedstrijd van tirion creatief van de haakselfie. Zouden jullie asjeblieft op mijn foto willen stemmen?? dit is de link voor de foto: https://www.facebook.com/tirioncreatief.utrecht?sk=app_451684954848385&brandloc=DISABLE&app_data=dlt-1
En dit is mijn foto:
 
Alvast bedankt!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten